Ladu-basketboll och Superboll!

Hej!
Det har varit en ganska skon dag idag, sov lange pa morgonen, lag kvar i sangen och tittade pa tv en stund. Tog en dusch... men sen sa bad vardpappan om hjalp ute pa garden och jag kan ju inte bara saga nej sa jag hjalpte saklart honom. Det var slitsamt och jag klev kanske i ko-skit 200 ganger (overdriver inte nu heller), men solen sken och det var inte allt for kallt(lite blasigt) sa jobbet flot pa bra!
Sedan drog jag och vardlillebrorsan och hans kompis till grannen for att spela basket, i deras lada dar dom byggt en liten basketboll plan i. For att vara en sadan ratig lada sa var basketplanen ovantat bra.
Sedan kom nagra polare har borta och hamtade upp mig for att sedan aka till en av deras "Super-bow party". Det var nice vi satt ett gang grabbar och at pizza och chicken-wings och kollade pa super-bowl och sedan spelade vi poker. Jag vann, som vanligt har borta. Dock spelar vi inte om sa mycket pengar men jag har bara en gang utav kanske 7 forlorat nagra pengar. Sa jag kanske allt som allt har gatt 10-12 dollar plus pa all poker vi spelat.
Imorgon sa har jag 150-dagars jubileum, och det ar ungefar 115 dagar kvar tills jag kommer hem. Hmm.. marklig kannsla...
Den ratiga ladan utifran
Lucka i golvet som man klattrar in pa via en stege.
Ladubasketboll - endast i Kansas!

Det var allt for mig!
Hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0