Framme!! Kansas, Herington!

Hej alla!

Nu sitter jag vid familjens dator som jag far lana (ska kopa en egen sa fort haf kan). Jag bor verkligen ute pa landet haha! Nar jag vael skaffat en egen dator ska jag ladda upp lite bilder :) Men ska jag vara aerlig sa aer det verkligen inga problem att vara ute pa landet! Dom har ett litet vattendrag 30 meter fran garden daer det ska finnas mkt fisk, dom foder upp hundar sa det finns massa valpar haer och dom har haestar som vi ska rida pa! Kan bli kul haha :) Faniljen verkar jaette bra iaf men eftersom det aer en vaelkomstfamilj sa kanske jag inte stannar haer hela tiden, men jag tror det blir bra vilket som!
Traefadde forovrigt lite andra utbytisar igar, en kines, en thailaendare och en spanjor! Haha kinesen var verkligen hyper, kunde inte sitta still, men han var schysst!

Kanske lite trakigt utan bilder men det kommer inom nagra dagar!

Ha det bra daer hemma!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du är en possetiv kille, som verkligen njuter av att se olika livsstilar. Kram farmor o farfar

2011-09-12 @ 19:37:53
Postat av: The one and only fröken Martin

Hoho, låter asbra! Kram på dig :D

2011-09-12 @ 23:48:25
Postat av: Nanna

Glöm inte lägg ut en video där du gosar med valparna och rider! Du kanske borde byta namn på bloggen till "adventures with nils"

2011-09-13 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0