Halva priset pa allt!

Hej!

Har shoppat en hel del sen jag kom till amerka och tankte visa lite bilder pa en del kap jag gjort! Maste saga att det ar riktigt roligt att shoppa har borta da allt ar som halvapriset om man jamfor med hemma. Som tex sa kan jga kopa de bra markesklader for H&M priser, ganska najs.
Slangde lite snabbt ihop nagra grejer jag kopt har borta. Ben Sherman jackan, Chiefs kepsen och Converse trojan ar alla kopta i Soho omradet pa Manhattan(NYC). Resten ar kopt i Manhattan, Kansas (50 min fran dar jag bor). Lite komiskt anda att allt ar typ kopt i "Manhattan" hehe.

Har ar en lank till en kille som aker eller snarare tankte aka med samma organisation som det inte gick sa bra for. Sa om det ar nagon blivande utbytesstudent som laser detta kan jag rekomendera att lasa detta inlagg.
http://tobiasintheus.blogg.se/2011/september/utkast-sept-20-2011.html

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag vill ha en converse tröja!

Skicka!! :D

2011-10-12 @ 12:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0