Halloween (Lame)

Hej!
Har nu haft halloween party med byborna har! Det var lame som attans... Det lite roliga med det hela var val att Lucas (Dansken) kladde ut sig till terrorist och kallade sig sjalv for "Mr. 9/11"(eftersom hans fodelsedag ar udner 9/11). Det var ganska kul eftersom det ar sa himla tabu med terrorister och 9/11 har hehe.
Iaf sa var det trakigt (lite kul i mellanat) och vi akte efter nagon javla traktor i 30 min och fros... och jag vet itne varfor!
Har kommer lite bilder!
Lucas(terrorist), jag(sjoman) och Donavan(clown).
Jamie och jag
Jag och Seth
"Mr 9/11"

Det var allt fran denna helg!
Saknar svenska manniskor..!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Nils: Ett "Illvrål" från din mor. Får jag be om lite mer ödmjuka inlägg i din blogg !

2011-10-31 @ 19:01:45
Postat av: Farmor farfar

Det verkar inte särskilt intelligent att klä ut sig till terrorist i USA, bra att det INTE var du som gjorde det..........

2011-10-31 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0