Inte sa mycket kvar nu!

Hej!
Nu ar det inte sa mycket kvar av aret och det kommer inte heller bli sa jatte mycket mer har i bloggen! Jag ska i varje fall forsoka gora ett inlagg i veckan nu den sista tiden men det ar mycket som maste goras nu har brota innan jag drar hem. Jag hade min sista skoldag igar och det varriktigt skont, kanner att jag kanner mig klar med High School. Dock kommer jag att ga till skolan varje dag nu resten av tiden for track practice. Men jag behover i varje fall inte plugga och jag kan sova ut.
Ikvall ar det "League" i track och det ska tydligen vara viktigt att vinna. Vi har ocksa ett 4x400 stafett lag som jag ar med i som kan gora nytt skolrekord ikvall. Nasta vecka ar det regionals och veckan efter det ar det State om jag nu tar mig dit.
Forra helgen var jag i Kansas City med ett gang utbytesstudenter och nagra till. Vi akte till nojesfaltet Worlds Of Fun och akte massa rollercoasters och sant! Det var riktigt kul, kanske en av de basta dagarna har borta faktiskt! Vi tva stycken fran Thailand, en Kines, en spanjor, en ryska, tva amerikaner och jag da som svensk. Hade traffat alla forut forutom ryskan och hon var riktigt cool. Hade riktigt roligt med henne pa nojesfaltet och jag tror nu att jag har fatt en ny bild utav Ryssland!
Jag och lite asiater(fast en av dom ar amerikan som ar adopterad)
Det ar mina ben som dinglar dar uppe!
The mamba! Den ser inte sa cool ut fran den har vinkeln men den var sjukt brant och cool!
Spanjoren, Kinesen(som ser ut som att han kissat pa sig) och Ryskan
Allt for mig denna gang!
Hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0