3 dagar kvar!

Hej!
Nu har jag tre dagar kvar har borta, fan va tiden gick fort! Men nar jag tanker tillbaka sa kanns det som evigheter sedan jag var hemma i Sverige. Just nu ar i varje fall den konstigaste tiden har borta. Ena stunden vill jag bara hem sa fort jag kan och andra stunden sa vill jag inte lamna. Eller ja jag vill ju till Sverige igen, men jag vill inte behova lamna allt jag gillar harborta... Hatar dessutom att saga hejda, har gjort det nu till alla mojliga den senaste veckan. Nu ar det bara jag och dansken som ar kvar har borta av utbytesstudenterna som gick pa skolan. Det kanns javligt skumt att spanjoren och kinsen som varit har i samma stad och som jag nastan sett varje dag helt plotsligt ar hemma i sina lander pa andra sidan jordklotet. Kanns hemskt pa nat satt. Var dessutom och spelade billjard med ryskan i tisdags och hade det trevligt. Det kan vara den sista gangen jag nagonsin sag henne och det kanns bara sorgligt, for hon var verkligen nagon jag garna skulle lara kanna mer. Men det ar som det ar, tyvarr.
Har haft lite dalig uppdatering pa sistone men kan ju saga att jag blev klar for State i track for en vecka sedan i tva grenar: 300 hack och 4x400 stafett. Och imorgon ska jag ner till Wichita och springa, ska bli sa jakla skont att bli klar med tracken! Det har varit pest att trana de sista veckorna men nu ar det inte mycket kvar. Det roliga med det hela ar att det kommer vara mycket publik och en stor arena jag kommer springa pa.
Stadion jag kommer springa pa
Allt for mig! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0