Snart hemma i Kansas!

Hej!
Har nu varit i Idaho i fyra dagar och det ar varit skoj! Jag har haft det trevligt med vardsystrarna och deras pojkvanner har och sett deras college vilket var mycket storre an vad jag forvantat mig. Univeristy of Idaho som det heter var mycket storre och haftigare an vad jag trodde, lev nastan liten sugen att ga dar nu. Det anda lite storande ar att bada vardsystrarna har pojkvanner. Bada tva ar jatte schyssta grabbar och jag kommer bra overens med dem, men det ar lite storande nar dom ska halla pa och gulla med varandra(inte pojkvannerna med varandra utan pojkvannerna med systrarna). Kanns lite barnsligt vissa ganger. Jag har kannt mig lite fel-placerad i ett antal situationer under den har helgen. Jag ha varit lite som det tredje hjulet fast i det ar fallet femte. Jag har ju saklart haft kul och dom har tagit jatte bra hand om mig, men det hade nog varit lite roligare ifall det inte hade varit sa mycket "par dejtande" om ni forstar vad jag menar. Kannts lite som att de bada paren har varit lite pa par resa och dar ar jag liksom. Jag kanner mig som Barney och Robin i "How I Met Your Mother" nar dom har par-dejt med Lilly och Marshall. Mycket blir tontigare och mer komplicerat om ni forstar hur jag menar.
Sa det ska bli skont nu att aka hem till Kansas! Fa lite sommar vader istallet for Sverge vader som det ar har.
Tank er att jag skulle har varit med pa en av Lilly och Marshalls par-dejter utan att vara i ett par. Lite sa har det kannts om man nu ska ta i!
Hors!

Kommentarer
Postat av: Mobbo Gunaro

Pa tal om par-dejting. Hur gar det med din egen dejt infor promen som du namnde 30/1? Eller har den redan varit? Amerikanska flickor forvantar sig en del uppvaktning infor en bal men det har du sakert koll pa... eller? Har du svarat på Lunds fraga nagonstans?

2012-03-07 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0