Lugnet innan stormen!

Hej!
Har nu fatt lara mig om hur vadret ar innan tornadon kommer, det ska tydligen vara lite varmare, vinden ska sta stilla och det ska kannas i luften. Lite sa ar det nu fast infor track! For er som inte vet sar ar track samma som friidrott. Track traningen borjar i varje fall nu till veckan och jag har hort att det ska bli riktig hard traning. Jag tror, har inte riktigt bestamt mig, att jag ska satsa pa att ta mig till State. Men da kravs hart arbete.
Kanner att jag blir samre och pa att skriva pa svenska, hahaha laste nyss igenom nagra inlagg jag gjort och vissa meningar ar forjavliga, sorry for det!
Ar det nagot Herington kan vara stolt over ar det deras nya och frascha track anlaggning!
Hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0