Bra vader nu!

Hej!
Sommaren borjar komma, eller man vet ju med aldrig med Kansas dom sager ju sa har: "If you don't like the weather in Kansas, just wait 5 min." Det var typ sno for typ tva dagar sen vilket det har varit har kanske 4-5 dagar under hela vintern. Men nu ar det varmt och skont i varje fall och jag har varit ute och brannt mina axlar! Gabe (lillebrorsan) har nu skaffat en jatte gullig valp som springer runt och biter allt den ser. Valpen kan typ helt plotsligt borja bita pa en fatolj eller ett bord och sedan nar man ska klappa den sa biter den mot en, ganska roligt faktiskt! Snart borjar tracken ocksa vilket ska bli bade roligt och jobbigt. Snackade med en grabb pa skolan som springer 800 meter och han sa att tranaren var tvungen att fanga honom efter mallinjen nar han sprang for han tog ut sig sa mycket. Sa det blir tufft att konkurera inom track nar det galler att kora sa hart, men jag tror jag ska gora mitt basta! Har inte bestamt riktigt an hur hart jag ska gora men tror det blir till max. Annars ar det cirka 80 dagar tills jag kommer hem och jag har nu varit har i mer an 180 dagar, sjukt ju. Allt ar i varje fall bra med mig annars och jag hoppas att alla dar hemma ocksa har det bra!
Valpen som biter i allt den ser!'
En ratt haftig innomhus arena i University of Idaho. Dom spelar tydligen alla sina amerikanska fotbolls matcher har och nar det inte ar sassong har dom tennis, basket och friidrott. Den var jakligt fran att ga in.
Hors hej!

Kommentarer
Postat av: Farmor farfar

Så söt valpen verkar. Det inte bara familjen du ska lämna alla goa djuren också. Det ska bli jätte roligt att få träffa dej igen.

2012-03-16 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0