Mycket som hander!

Hej!
Det har hant mycket den har veckan! NHL match, fatt besok, varit uppe i St. Louis arch, spelat min sista basketboll match nagonsin, osv. Kan inte riktigt gora nagra riktiga inlagg foren nasta vecka for jag har inte riktigt tid nu. Men kan ju saga att jag har insett en sak, det kommer bli MYCKET svarare att lamna familjen och Herington an vad jag trott. Ar ocksa otroligt glad over att jag kom dit jag kom. Familjen som jag formodligen papekat innan ar underbar, syskonen kanns i princip som riktiga syskon, folket har i Herington ar otroligt oppna och trevliga (sarskilt nu nar man kommit in i samhallet battre). Men samtidigt ska det bli riktigt kul att komma hem och traffa alla igen! Men det kommer bli svarare for varje dag som gar att lamna allt har...
Kommer roligare inlagg nasta vecka da jag ska beratta vad jag gjort den har veckan!
Hoppas alla har det bra!
Hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0