Forsta basketball traningen!

Hej Allah!

Jag har nu kommit fram till att jag haft en riktigt bra dag idag :)
Det borjade daremot inte sa lovande for jag vaknade med huvudvark och jag funderade over att stanna hemma. Men eftersom jag kommer missa torsdagen pa grund av college besok sa tog jag tva huvudvarks tabletter och begav mig till school. I skolan gick allting bra, tjejer i korridorerna flirtar med en (skandinavier ar populara i den har trakten) man skamtar lite med amerikaner, fick mycket gjort under lektionerna, maten var bra osv. :)

Sedan var det dags for forsta basket traningen kl 18 pa kvallen (lite konstigt att vi tranade sa sent nar jag tanker efter, resten av tranigarna kommer vara efter skolan). Basket ar bra mycket roligare an amerikansk fotboll, visst ar det svart for mig som aldrig spelat forut att matas med folk som spelat sedan de varit sma. Men jag har bestamt mig att bara gora mitt basta och se hur langt de racker. En sak som jag slar amerikanerna i ar iaf lopningen pa traningen!

Kan sammanfatta baskettraningen med att den var riktigt jobbig fysiskt och vi lopte ganska intensivt men annars var det roligt!
Bjuppar pa en dagsfarsk bild pa mig ifran rummet, en ganska utmattad kille som forsoker skriva nagot vettigt!

Hajdo!

Kommentarer
Postat av: ellennn

long time och inget prat måste jag säga!! nämen just nu så kommer de att leta efter familj i samma region men jag kommer ändå att måsta byta skola. Mest troligt så kommer jag att börja på cuyahoga falls high school, vi har varit där och pratat med basketcoachen och lite sånt iallafall!! Min area rep jobbar på den skolan så hon hör med folk där och så om nån vill ta hand om en svensk tjej på 18 somrar i 7 månader he he :)::):)

2011-11-15 @ 17:45:21
URL: http://ellleneklof.blogg.se/
Postat av: Farmor

Litet tips från sjuksköterskan farmor, ta bara en huvudvärktablett det räcker, det ger alltid biverkningar med för mycket. Kul att läsa din Blogg.

2011-11-19 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0