Besok pa College imorgon!

Jamen halla!
Imorgon blir det ingen skola for mig, hurra! Jag och nagra andra ska aka och besoka ett college vilket jag tycker later riktigt spannande! Kansas har tva stycken stora och anrika college, KU och K-State. Imorgon ska jag besoka KU med nagra polare och pa fredag ska jag och Mardee kika pa K-State :) Det ar valdigt mycket rivalitet mellan dessa tva och min familj ar valdigt inbitna K-State:are sa jag brukar skamta med dem och saga att KU har en mycket coolare logga vilket jag ocksa tycker hehe. Och nar jag sager de sa blir dom riktigt upprorda och sager "its a silly jawhawk, how tuff is that? it isn't even a existing animal" tycker de ar lite kul :)
KU:s logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0