Pasture Golf

Hej!
For ett antal dagar sedan satte vi upp nagra hal pa garden och spelade golf. Ganska harligt att kunna gora det ute i solen sa har sent i november! Har lite bilder har nedan fran det!
Annars sa rullar livet har borta vidare och kallare vader ar pa ingang. Har nu ifor skaffat mig vinterskor och vinterjacka sa jag ar val forbered.
Basketen ar ganska kul och har tranat nu lite mer an tva veckor. Pa fredag ar premiaren vilket kommer bli interessant! Jag kommer nog spela i C-team eller JV da, vilket inte ar sa konstigt da jag inte spelat basket forut och inte an fatt full koll pa reglerna hehe. Men det ska bli kul iaf och ska bli kul att se Varsity laget spela infor full hall. Det ska tydligen vara ratt mycket publik som kommer och tittar (mkt for Herington iaf).
Jag drar pa en vev
Mardee or ett tappert forsok
Golfganget
Daniel och Shelbie
En nyknackt hundvalp!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: farmor

Kul att se riktig sport från USA,(Hi-Hi) Ni verkar ha roligt med olika aktiviteter. Spelade 18 hål i lördags 27/11 också ganska ovanligt och planerar en runda imorgon med. hälsa

2011-12-02 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0