Uppdatering!

Hej!
Har inte gjort ett inlagg pa ett tag nu och tyckte att det var dags nu. Livet i Kansas bara flyger ivag och snart ar jag hemma i Sverige igen! De basta dagarna av utbytesaret ar nu, nu ar allt som trevligast och det hander roliga saker lite hela tiden. Men anda borjar jag kanna mig ganska fardig har borta. Har 6 dagar kvar av high school och 27 dagar kvar i USA.
Jag hade idag min formodligen sista riktigt harda track practice, sa nu borjar vi latta pa hardheten och trana lite lattare sa vi kan fa bra tider. Vadret ar oforutsagbart varje dag, ena dagen kan det avr 30 grader varmt och stralande sol och andra dagen kan det var blasigt runt 17 grader varmt och storm. Tornado varningar ar lite nu och da men an sa lange har det bara varit ett allvarligt lage.
Bjuder har pa lite bilder tagna pa odlor fran garden! Och lite andra bilder fran farmen jag lever pa!
Kanske den storsta odlan jag hittade
En annan odla
En odla som ar bered att krypa in i skrevan
Nu ar allting gront ocksa till skillnad fran vad det har varit resten av aret, riktigt fint ar det pa manga stallen!
Fick hora igar att den har vita valpen (Abbey) nastan dodade hunden till hoger i bild nar dom brottades. Den vita ar verkligen en underbar hund sa det ar lite svart att tanka sig det, men nar den ar full vuxen ska den kunna doda coyotes sa...
Avslutar inlagget med en nyfodd get!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Isak och Gunnar

Greetings form two Getinge-boys. Nice pictures! Cousin Isaac wants to know more about the big Lizard and Uncle Gunnar a little more about Taylor. But we guess that we have to wait until you’re home again. We think you should take one or bout of them with you back to Sweden.

2012-05-05 @ 14:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0