Graduation!

Hej!
Nu ar morsan och farsan har! Riktigt trevligt att se dom igen, det anda sorgliga ar att de paminner mig om att livet har borta ar alldeles snart slut. Graduation var jatte kul och vi kunde inte fatt bra vader, allt kandes perfekt! Nu vantar de sista veckorna som kommer kannas ratt jobbigt kanslomassigt. Skulle vara skont att bara komma hem och slippa bekymra mig men samtidigt vill jag ju ocksa saga hejda till alla pa ratt satt! Har kommer ett gang bilder!
En liten ofager bild pa mig och vardfamiljen innan graduation!
Graduation
The Europeans
Gabe drommer om graduation
"Hastskospel"
Notera de fina stovlarna som min vardbrorsa valde att ha pa min graduation dinner!
Svensk dekoration
Morsan jag och Nate
Skjutdax! Skjuta lerduver med hagelgevar ar forbannat kul
"The Killing Machine"
Revolver skjutning och de stora gevaren kom fram nar farmorn och farfarn hade akt hem! Fick skjuta ett av gevaren som CJ brukar anvanda for "Elk Hunting" och jag maste saga att det var ett forbannat tryck i den, var som att avfyra en kanon.
Lyckades fanga flamman pa kamera, annars syns den bara nagon millisekund.
Hors hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0