Red as a shrimp!

Hej!
Nu sitter jag i mitt rum de sista timmarna av spring break, imorgon borjar skolan igen. Brande mig ganska rejalt av solen i forgar, sa idag har jag haft langarmat och langbyxor varje gang jag gatt ut trots att det varit stekhet och solen har legat pa. Spelade lite basket ikvall med nagra och det var skoj. Annars ska det bli skont pa nagot satt att komma igang med skolan igen och fa det sista med den avklarad. Maste ocksa snart ta och fixa en prom-kostym, min dejt kopte klanning nu i helgen sa jag ligger lite efter.
Skulle kunnat lagt ut en bild pa min branna men kanner anda att jag vill halla mig till pakladda bilder pa den har bloggen.
Allt for mig denna gang, ha det!

Kommentarer
Postat av: Farmor farfar

Hej, det går riktigt fort att få för mkt sol på våren. Smörj dej ordentligt med Olivolja om du inte har ngt annat. Är det en klasskompis som blir din "dam" på examen? Njut nu av den sista tiden there over. o välkommen jättemycket hem.

Kram Farmor o farfar

2012-03-29 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0