Hemresan bokad

Idag ar det exakt tva manader tills jag kommer hem! Det kommer formodligen vara mindre an sa nar ni laser det har men anda. Kanner mig riktigt peppad nu for den sista tiden har borta, har mycket roliga saker att se fram emot!! Kan ju saga att jag ar hyffsatt peppad for att komma hem ocksa, det ska bli sjukt kul att traffa alla igen!!! 61 dagar kvar da. Tankte aven ta och beratta det exakta datumet och den exakta tiden.
Jag anlander pa Midlanda: 09.15, 29de Maj! Pa borjar resan den 28de dock men det tar ju sin tid att flyga over atlanten.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Meeeeeeeeeen tråkigt att du landar ända borta på Midlanda!! Vi tänkte ju vaka på tågstationen!

2012-04-13 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0