Skolan och allt borjat igen!

Hej!
Allt ar bra med mig, skoln har borjat och jag har lattare klasser nu an jag hade tidigare. Skont med lite plugg! Vintern ar inte har annu, det har blivit varmare och det ar itne langre is pa det lilla vattendraget vi har utanfor huset. Kanns ganska skont utan all kyla och sno nar man anda inte kan ha den till anvandning har i platta Kansas. De sager att den riktiga kylan och vintern kommer i februari, far val hoppas att inte inte gor det. Haller nu aven pa att planera en resa upp till Idaho for att traffa vardsyrrorna som gar pa college. Annars sa ar det vardag igen och basketen rullar pa som vanligt med traningar varje dag och cirka tva matcher per vecka.
Lurar Amerikanare pa soccer!
Tiden gar bra fort alltsa, eller anda inte... Kanns som tiden har borta svichar forbi men a andra sidan sa kanns det som om det var evigheter sedan jag var i Sverige. Kneppt! Dessa tva bilder ar i varje fall fran i borjan av mitt, minns hur underbart varmt vadret var da anda tills november!

Hoppas alla har det bra! Inte sa lange nu tills jag kommer hem nu :)

Hors!

Kommentarer
Postat av: farmor

Ni ser så glada ut alla, förstår att familjen är trygg och bra.

Så trevligt att läsa dina inlägg på bloggen!!!

Kram farmor o farfar

2012-01-06 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0