Nytt ar da 2012

Hej!
Da var det nytt ar da, inte sa langt kvar nu tills jorden gar under om man nu tror pa det.
Firandet har var ju inte sa mkt att hurra over men jag ska inte heller klaga. Forst var jag med familjen och hade sent julfirande tillsammans med vardmammas slaktingar. Det var trevligt och jag skypade da aven med Lund och fick en kik av deras nyars firande. Kan ju saga att jag saknade sverige ganska mkt da...
Sen drog jag till dansken och var dar med nagra till. Det var en grabb i byn som skulle ha fest och han berattade om det pa basketen. Men en bland de som jag var med har miss-skott sig forut pa fest sa han fick inte komma dit sa vi drog inte dit. Utan istallet sa drog vi in till centrala byn och hangde lite ute. Nar vi var dar ute sa kom det en polis och jagade oss, och jag och dansken sprang for livet och lyckades komma undan. Det kanske inte var sa allvarligt men vi horde sirener tjuta och fara runt i omradet runt oss. Kandes i varje fall som ett smart beslut att springa. Sedan blev vi upplockade av nagra och for hem till dansken igen.

Annars har julen varit bra har borta osv!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Aina jagar

2012-01-11 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0