Julen

Tja!
Julen har har varit battre an forvantat, saknar ju sverige saklart extra mycket under denna period men det kunde varit mycket varre. Familjen jag bor hos ar verkligen super-bra och kommer bra overens med alla i den. Aven deras slaktingar ar bra folk. Har under lovet lart kanna CJs mellandotter som gar pa college och hon ar trevlig.
Julaftons foto med nastan alla i familjen.
Var aven ute och skot kanada-gess. Jag draffade dock ingen men CJ och Nate lyckades traffa tva. Det var en ny upplevelse och de var kul. Det anda lite ackliga var nar Nate(vardbrorsan) hade skjutot ner en fagel och gick och hamtade den, fageln levde fortfarande och da drog Nate av huvudet pa den med bara handerna och blod sprutade ut genom den huvudlosa halsen, fageln fick dodsryckningar och flaxade och for mot mig... hehe..
Sedan rensade vi faglarna och Nate tog ut hjartat och gav den till en av hundarna som slukade det med ett gap, pa ett sett ganska komiskt hur hunden bara svalde det.
En blick utover vattnet med alla kanda-gess pa
Huset ar nu fullt av sadana har sma lekfulla valpar.
En liten random bild fran nar vi star och kollar pa basketen nar varsity spelar.
De var allt fran mig hoppas alla har det bra!
Hors!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Så kul att höra från dej och att det var en bra jul och nyårsfirande också hoppas vi. Du får verkligen vara med om allt möjligt.

2012-01-02 @ 17:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0