Saker att se fram emot!

Hej!
Vardagen har borta ar precis som i Sverige ganska trakig sa jag tankte gora en liten lista pa saker jag ser fram emot nu til varen!
  • Om 5 dagar - 3-dagars helg med goda planer!
  • 1 Mars - Resa till Idaho for att halsa pa vardsystrarna som gar pa college
  • 15 Mars - Resa till Reno och norra Kalifornien for att halsa pa CJs foraldrar
  • 20 April - Prom
  • 21 April - Jag och Seth ska aka ner till Hutchinson och spela en pingis turnering
  • 13 Maj - Graduation
  • 17 Maj - Sista dagen i skolan!
  • Slutet av Maj - New York resa
  • 1 Juni - Ar formodligen hemma i Sverige da!
Ser sen jatte mycket fram emot att traffa alla igen nar jag kommer hem till Sverige!
Allt ifran mig denna gang, hors!

Kommentarer
Postat av: Fabbo Gunnar

Hej Nils,



Verkar som att du trivs hyfsat därborta, du hörde kanske att Oscar äntligen klarat körkortet, behövde bara köra upp två gånger....



Såg i listan över saker du ser fram emot att du inte tagit med att Pär och Maija kommer nu?



Trevligt att läsa din block emellanåt.



Hälsningar

Fabbo Gunnar med familj.

2012-02-18 @ 10:27:26
URL: http://dahlman.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0