Inser nu

Hej!
Jag tror inte riktigt att jag har insett att jag ska lamna allt och alla har om bara nagra manader. Jag tror inte jag har insett foren nu hur svart det kommer att bli. Att lamna Sverige var ganska svart nar jag stack hit men da hade jag ju i varje fall installningen att jag anda kommer tillbaka inom 10 manader. Nu nar jag aker hem vet jag ju inte nasta gang jag kommer tillbaka. Och det bir ju inte lattare nar en av vardbrorsorna sager sa har "Mom, i don't like that Nils dad is here, because that reminds me that Nils will go home". Kommer bli svart att lamna vardbrorsorna for dom har blivit lite som riktiga brorsor. Herington kanske inte ar det mest spannande stallet att bo pa men jag kan ju saga att folket har ar valdigt trevliga, fran vuxna till barn. Skulle vilja saga att amerikanare (i varje fall har) ar generellt satt oppnare och trevligare an Svenskar
Hej!
Jag tror inte riktigt att jag har insett att jag ska lamna allt och alla har om bara nagra manader. Jag tror inte jag har insett foren nu hur svart det kommer att bli. Att lamna Sverige var ganska svart nar jag stack hit men da hade jag ju i varje fall installningen att jag anda kommer tillbaka inom 10 manader. Nu nar jag aker hem vet jag ju inte nasta gang jag kommer tillbaka. Och det bir ju inte lattare nar en av vardbrorsorna sager sa har "Mom, i don't like that Nils dad is here, because that reminds me that Nils will go home". Kommer bli svart att lamna vardbrorsorna for dom har blivit lite som riktiga brorsor. Herington kanske inte ar det mest spannande stallet att bo pa men jag kan ju saga att folket har ar valdigt trevliga, fran unga till vuxna. Skulle vilja saga att amerikanare (i varje fall har) ar generellt satt oppnare och trevligare an Svenskar. Vill ju hem saklart hem och traffa alla igen men det kommer bli tufft att lamna!
Hors!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Sök sommarjobb nu i Sundsvall så kan du samla pengar å åka till USA för det :)

2012-03-09 @ 18:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0