Bokade Biljetter, coola gympasalar och sandnegrer!

Hej!
Fick idag sluta klockan 1!! Kan ju saga att kannslan ar enormt underbar nar man slutat skolan halv 4 i ett halvar. Har dock basket-traning 15.30 som forstor det lite... hoppas han som ska hamta upp mig glomt bort mig eller blivit sjuk hehe :) och har kommer skjutsen.... far fortsatta med inlagget senare!
Senare! Min skjuts glomde inte bort mig hehe men basketen var inte allt for jobbig utan bara trakig, chansen att jag borjar med basket i Sverige ar nog ytterst liten.
Igar bokade jag tva fkygbiljetter! En upp till Idaho for att halsa pa vardsystrarna pa college och en till kalifornien for att halsa pa vardpappans foraldrar. Resan till Kalifornien gor jag tillsammans med familjen och det later kanske lite nice med Kalifornien men det ar inte riktoigt riktiga Kalifornien jag ska till...suck, utan vi ska upp i de norra delarna i inlandet sa det ar inte riktigt LA och strander, stallet vi ska till ar mindre an Herington(dar jag bor). Det ar uppe i bergen och jag tror det ar 3-4 timmar till kusten. Ser inte jatte mycket framemot den resan men far se hur det blir, man vet aldrig det kanske blir kul!
Daremot ser jag fram emot resan till Idaho!! Kommer resa dit helt sjalv, jag kommer bo hos den aldre av syrrorna som bor tillsammans med sin pojkvan Daniel som jag kommer bra overens med! Dar uppe kommer jag fa se hur det ar att ga pa college och vi ska aven aka skidor nagon dag. Ska inte hojja mina forvantningar for hogt men det badar gott!

Pa skolan for nagra dagar sen sa sag jag en bild pa Obama och konstaterade att han inte var sa svart:
-"Obama is not really black" sa jag och visade en bild for en kille som satt bredvid mig. Han svarar:
-"He is a muslim!"
-"Yeah right.." svarar jag.
-"His parents were muslims and you can see that he is a... sandnigger"
Haha tyckte det var ganska kul hur han resonerade! Och pa det sattet han sa sandnigger latt kul haha Amerikaner...
Tankte visa lite bilder pa en High-School gympasal som vi spelade i senaste helgen. Gympasalen kandes valdigt stor for att bara vara for ett high-school, kan tanka mig att den rymmer mer an sporthallen dar hemma dar Dragons spelar. Och Dragons ar ju da kanske Sveriges basta lag och det har ar bara en random high-school gympasal.
Hej! (inlagget skulle egentligen komma i torsdags men nar jag skulle posta det sa var internet avslaget)
Fick idag sluta klockan 1!! Kan ju saga att kannslan ar enormt underbar nar man slutat skolan halv 4 i ett halvar. Har dock basket-traning 15.30 som forstor det lite... hoppas han som ska hamta upp mig glomt bort mig eller blivit sjuk hehe :) och har kommer skjutsen.... far fortsatta med inlagget senare!
Senare! Min skjuts glomde inte bort mig hehe men basketen var inte allt for jobbig utan bara trakig, chansen att jag borjar med basket i Sverige ar nog ytterst liten.
Igar bokade jag tva fkygbiljetter! En upp till Idaho for att halsa pa vardsystrarna pa college och en till kalifornien for att halsa pa vardpappans foraldrar. Resan till Kalifornien gor jag tillsammans med familjen och det later kanske lite nice med Kalifornien men det ar inte riktoigt riktiga Kalifornien jag ska till...suck, utan vi ska upp i de norra delarna i inlandet sa det ar inte riktigt LA och strander, stallet vi ska till ar mindre an Herington(dar jag bor). Det ar uppe i bergen och jag tror det ar 3-4 timmar till kusten. Ser inte jatte mycket framemot den resan men far se hur det blir, man vet aldrig det kanske blir kul!
Daremot ser jag fram emot resan till Idaho!! Kommer resa dit helt sjalv, jag kommer bo hos den aldre av syrrorna som bor tillsammans med sin pojkvan Daniel som jag kommer bra overens med! Dar uppe kommer jag fa se hur det ar att ga pa college och vi ska aven aka skidor nagon dag. Ska inte hojja mina forvantningar for hogt men det badar gott!
Pa skolan for nagra dagar sen sa sag jag en bild pa Obama och konstaterade att han inte var sa svart:
-"Obama is not really black" sa jag och visade en bild for en kille som satt bredvid mig. Han svarar:
-"He is a muslim!"
-"Yeah right.." svarar jag.
-"His parents were muslims and you can see that he is a... sandnigger"
Haha tyckte det var ganska kul hur han resonerade! Och pa det sattet han sa sandnigger latt kul haha Amerikaner...
Tankte visa lite bilder pa en High-School gympasal som vi spelade i senaste helgen. Gympasalen kandes valdigt stor for att bara vara for ett high-school, kan tanka mig att den rymmer mer an sporthallen dar hemma dar Dragons spelar. Och Dragons ar ju da kanske Sveriges basta lag och det har ar bara en random high-school gympasal.
Vi vann ocksa i typ sista minuten sa det var en bra match!
En liten vaderrapport har utifran landet, cirka 15-18 grader varmt pa dagen, om man vill kan man klara sig med en t-shirt.
2 Skumt att de ser ut sa har i borjan av februari, vantar fortfarande pa den riktiga vintern.
Det var allt for mig hoppas alla har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0