Besok fran far och syster!

Hej!
Forra veckan fick jag fint besok av min fader och syster. Det hela borjade valdigt intensivt med en bilresa till St. Louis vilket min far och syster inte kande till. Tanken var att overaska dom med en NHL match i St. Louis!
Var jatte glad att traffa dom bada men det var anda konstigt pa nat sett de forsta dagarna, for jag borjade starta mina meningar pa engelska vissa ganger och det kanndes skramande. Jag har ju pratat svenska med de bada i hela mitt liv och nu startar jag helt plotsligt vissa meningar med engelska helt omedvetet. Da insag jag ocksa hur mycket det har aret har forandrat mig trots allt.
Resten av veckan spenderades har i Herington och ci gjorde lite olika saker sa som shopping, besok av militar bas, middag hos vardmormor och morfar osv :)
En rolig vecka hade jag det i varje fall!
Fort Riley
Allt for mig denna gang!

Kommentarer
Postat av: Morbror Gunnar (gunnery)

Tanks and military stuff are much better than basket ball (korgboll) and hockey. :-)

2012-03-07 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0