Prom

Hej!
Igar var prom och det var riktigt skoj, vi borjade med att knappa nagra kort har vid huset. Sedan akte jag och Taylor(min dejt for prom) till ett annat stalle for att knappa kort med alla seniors. Efter det gick vi som en parad runt i Herington for att sedan aka vidare till prom platsen. Inne pa prom sa at vi mat, hade folk osm holl tal, tog kort och dansade. Prom var i kanske 3-4 timmar och efter det var after prom i skol byggnaden. Dar fanns det massa olika saker man kunde gora, basket, wii, sallskapsspel, pokerbord, en stor uppblasbar hinderbana, sumobrottning med mera. Det var ocksa roligt. Hade helt enkelt en riktigt kul kvall! Har kommer lite bilder, har inte fatt tag pa sa mycket bilder men det kanske kommer senare, vi far se :)
Ovre raden: Jag, Taylor Andra Raden: Alex, Jordan Nedre Raden: Jaime, Shastina
Alla utlanningar med sina dejter.
Allt for mig denna gang, kommer kanske ett till inlagg med lite fler bilder!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0