Mitt sista inlagg...kanske

Hej!
Det har kan bli mitt sista inlagg... om nu en tornado skulle ta och forstora huset osv. Vi var nyss nere i kallaren och tog skydd for tva tornados som passerade i narheten. Om en stund forvantas det att komma en annu storre. Vi sitter nu och kollar pa storm varningar pa tvn och jag passar pa att skriva ett inlagg i bloggen. Ska jag vara arlig ar jag inte ett dugg orolig och tycker inte nagon ska oroa sig heller men maste saga att det ar ganska coolt med storm vader. Men det skulle suga ifall en tornado forstorde huset! Vi ska i varje fall vara sakra i kallaren.
Hejda!

Kommentarer
Postat av: nanna

farlig liv. du leveer nils

2012-04-19 @ 19:08:49
Postat av: nanna

farlig liv. du leveer nils

2012-04-19 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0