Ett Guld och tva silver!

Hej!
Var nyss pa mitt forsta track meet. Jag skulle da hoppa hojdhopp, springa 400 meter och 400 meter stafett. Det var fyra skolor som tavlade. Det borjade med att jag hoppade hojdhopp och dar var det bara fyra stycken som var med. Sa jag kom tvaa aven fast jag inte hoppade sa hogt som jag forvantat mig. Sedan var det 400 meter och dar vann jag pa tiden 56 sekunder. Kanslan att komma in pa upploppet och hora massa fran laget hejja pa en ar obeskrivligt skon! Behover dock sanka mig fyra sekunder for att vara sakrare att kunna ga till state. Sedan var det 400 meter stafett dar vi var fyra som tavlade. Jag sprang som nummer tre och efter jag gav pinnen till den sista sprintern sa ledde vi stort (vi hade tagit vara basta forst). Den sista av oss var en freshmen och darfor inte sa jatte snabb dock snabb for att vara sa ung. Det gick bra for honom de forsta 200 meterna men sedan borjar det ga saktare och pa de sista 100 meterna springer ett lag om oss sa vi kom tvaa. Vi fick anda en bra tid och var endast 9 sekunder fran skol-rekordet. For att vara forsta tavlingen sa sag det valdigt bra ut for hela track-laget! Det ska bli kul att fortsatta.
Sorry att jag inte har nagra bilder igen men det kommer kan jag lova!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Farmor farfar

Grattis Nils, tycker att jag hör pappa Pär som berättar utförligt i din ålder.

Glad Påsk (Good Easter)

Kram

2012-04-05 @ 16:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0