Sommar!

Hej!
Jag har det bra, inte hela tiden men for det mesta har borta! Jag har en bra familj, huset ar bra(jag ar inte sa krasen), jag har vanner i skolan, jag idrottar och ja jag har inget att klaga pa! ...Dock skulle laxorna i skolan kunna va lite farre och am.fotbolls traningen skulle kunna vara lite slappare... hehe

Har nu tranat mina forsta traningar i amerikansk fotboll med pads(skydd), tranar med JW laget sa det ar inte dom storsta och basta jag moter, men det ar anda liksom grabbar som spelat det sen dom var sma. Har nu sar langs armarna och benen efter alla tacklingar jag gjort och ont i nacken. Jag har inte riktigt an bestamt mig ifall jag gillar amerikansk fotboll eller inte. Coachen gav mig faktiskt berom och sa infor alla att jag kunde tackla battre an alla dar aven fast jag aldrig spelat det forut (jag ba vaaaa?) vet inte om jag ska ta det som berom eller ta det som att alla andra suger hehe

Som rubriken lyder "Sommar", det ar verkligen sommar har fortfarande, och da menar jag varma svenska sommardagar! Harligt ar det men det skulle inte skada om det blev lite svalare da man tranade :)

En bild alldeles nyss tagen, dar nere star en hast som ater av lite mat som jag nyss fyllde pa.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag förstår vad du menar med att inte vara kräsen, detta är en livslång erfarenhet.......Är dina "syskon" ok? Vi ska ses när vi fått hjälp med den datorn.

Kram, jag saknar dej, farfar med.

2011-09-30 @ 10:02:33
Postat av: farmor

Det är verkligen inte lätt att komma in i en helt ny miljö, in i en annan familj och förstå deras kultur. Har du kommit i kontakt med golf? Det kanske är för glest befolkat för den sporten.

2011-10-01 @ 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0