Japp jag lever!

Tja!

Har inte skrivit nu pa ett tag men nu ar det dags igen!


Har nu varit i staterna i over en vecka och borjar komma in i det hela! Min familj ar verkligen jattebra, har svart att tanka mig att jag skulle kunna hamna hos en battre familj! Har egentligen inget att klaga pa. For er som inte vet sa bestar min vardfamilj av 5 st. CJ (pappan), Mardee (mamman), Shastina (dotter pa 15 ar), Nate (son pa 13 ar) och Gabe (son pa 11 ar). Ska ta och fixa ett kort pa dom och lagga ut sa smaningom. Morsan lagar jattegod mat, farsan ar riktigt rolig och jag kommer jattebra overens med honom, de tre barnen kommer jag ocksa bra overens med. Sen har dom en massa hundar och valpar som springer runt och gor allt for att bli klappade, haha.

Skolan da! Skolan flyter pa, det mesta ar ratt enkelt om man bara kommer pa vad orden innebar pa svenska. Jag ar senior och kommer kanske fa ta Graduation!! Om jag har tur kanske jag till och med far ett diplom som jag ska kan plugga vidare pa :)


Och till det basta av allt! Familjen fragade mig om det var nagot jag verkligen skulle vilja gora nu nar jag ar i USA. Lite blygsamt sa jag att jag skulle garna vilja se en NHL match men att det ar formodligen for langt bort for de. Da sa dom att det inte alls var sa langt till St. Louis och att vi mycket val kan aka dit och se en match!! :D Sa nu haller vi pa och planerar en resa till St. Louis for att se en NHL match :D wiho!! Appropa sadana har tillstallningar sa ska vi ivag pa nagon slags tjurshow nagon helg framover :)


Nu later det kanske som om jag inte saknar nagot, men sa ar det inte saknar faktiskt sverige riktigt mycket!! Fast inte sa mycket att jag vill aka hem :)

Forsta footballgamet jag var pa! Det ar sa seriost har sa att dom till och med filmade matchen. Och det var over 500 askadare som var dar och tittade.. haha..
Cheerleaders
Och vi vann matchen!

Hoppas ni har det bra dar hemma!
Uppdaterar om nagon dag igen med fler bilder!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0