Äntligen!! Den eviga väntan är slut!

Hallå!

Idag kl 15.22 i bilen ut till Birsta får jag det väntade samtalet! Väldigt konstig känsla.. men det känns nu i efterhand grymt skönt att veta hur det blir! Jag åker på fredag till NYC och är där i 2 dagar tror jag sedan flyger jag vidare så jag kan gå i skolan på måndag! Staden eller snarare orten jag ska bo i heter Herington och ligger i staten Kansas så det blev inte riktigt som jag hade trott (3000 invånare)... Men det känns ändå helt okej, hade kunna varit värre och det ska inte vara så långt ifrån större städer! Jag har blivit placerad hos en Välkomstfamilj vilket innebär att jag kanske får en ny familj när jag väl är därborta för dom vet inte ifall dom kan ta emot en utbytesstudent hela året. Familjen gillar iaf musik och fotboll så det känns bra! Familjen har iaf en dotter på 15 år och två söner på 12 och 10 år.


En bild som är tagen då jag googlade Kansas! Kansas är förövrigt en av de stater där det inträffar flest tornados!

Nä nu måste jag mejla familjen! Återkommer med mer information när jag fått svar på mejl!
Ha det bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0