Soccer Game, forsta ridturen och forsta Football matchen!

Hej!

Har hant mycket nu de senaste dagarna!

I lordags akte jag och familjen till Kansas City for att hamta upp familjens farforaldrar pa flygpltsen dar. Vi akte lite tidigare for att hinna med at se en fotbolls match (soccer). Det var Sporting Kansas City mot New York Red Bulls. Sporting Kansas City vann matchen med 2-0 och det coola emd det hela var att det har var sista matchen for iar och i och med denna vinst sa gick KC upp fran andra plats till seriesegrare. En till cool sak var att jag fick se den gamle franske legenden Henry live och Hasse Backe pa NY Red Bull banken.
Poserar med min ny inkopta Sporting KC troja.

Och i sondags red jag ha borta for forsta gangen! Det var kul och gick battre an jag vantat. Det var jag Mardee och Lucas som tog hastarna en runda har i narheten. Jag oh Lucas har aven planer om att nan dag ta hastarna in till Herington och parkera dom intil affaren och kopa nagot och sen rida tillbaka, haha lite coolt vore de anda!
Jag, Mardee och Lucas tilsammans med hastarna
Jag och hasten

Har aven spela min forsta amerikanska fotbolls match och det var kul! Kickade en kickoff ganska langt annars gjorde jag inte sa mkt mer. Ar an sa lange bara kicker.

Hej, hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0