Forsta skotten!

Tja!

Spenderade hela helgen med kompisar och en av dem fyllde ar sa vi firade honom genom att aka till en rik snubbes country-yard eller vad man sager. Den rika snubben ar doktor for football laget och man tilltalar inte hans namn utan man kallar honom "Doc". Lite weird men sa ar det! Btw sa var vi forst forbi hans hus och det var verkligen lyxigt! Kan vara det lyxigaste och coola hus jag nagonsin sett. Iaf sa tog "Doc" med oss (Jag, Lucas, Donavan, Chandalar, en morsa och en lillebror) och vi at kinamat, skot massa med hans gevar pa hans country-yard och Doc bjod oss pa allt. Sa nu har jag skjutit med akta gevar for forsta gangen!! Dock bara pa ler-duvor men anda! Jag var dessutom bra! Traffade 4 av 5 2-3 ganger :)
Yeah (Doc till vanster om mig)

Hoppas ni alla har det bra, hors!

Kommentarer
Postat av: farmor

Då känns det som om du börjar komma in i USA livet.

Det känns kul.

2011-10-04 @ 10:38:29
Postat av: Sir J. Lylle McKle

Nice

2011-10-04 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0