Nutid, dåtid och framtid!

Yoe!

Kom precis hem si sa dar kl 22.00 pa kvallen en fredag kvall efter ha suttit pa skolan och spelat sallskapsspel... Det later valdigt lame men det var faktiskt ganska trevligt och roligt! Om vi hade gjort de lite langre sa hade de varit battre :) Ar annars ganska glad over att bara vara hemma tidigt och slappa pa en helg. Har annars de andra helgerna varit uppe lange inte sovit sa mycket eftersom jag sovit over hos dansken.

Igar spelade jag poker med nagra grabbar och vann hela 2 dollar och 35 cent! Haha inte sa mycket men man kan saga att jag vann ungefar 230% av de jag bettade (alla bettade 1 dollar) sa jag spelade iaf bra!

Och till framtiden! Pa torsdag nu till veckan som kommer sa ska jag besoka K-State University tillsammans med Mardee vilket kanns spannande. Hon har bokat mote med nagon slags internationell rektor dar och de ska ge mig en rundtur av colleget. K-State ar kand for sina ingenjor och arkitektur program sa det kommer bli interessant! Sa som jag kanner nu sa vill jag inte ga pa college har i 4 ar, men nagot som jag skulle vilja kika pa ar mojligheten att gora ett av mina hogskole ar har borta pa tex K-State. Det ar nagot som kanns valdigt lockande for college har verkar verkligen awesome har!
K-States logo vilken man forovrigt ser lite overallt haromkring

Ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0