Lite allman uppdatering!

Tja!
Jag har det bra har borta men har insett en sak, Sverige ar ett for javla bra stalle! Och dessutom sa verkar Sverige ocksa ha ett ganska bra rykte har borta! Tex sa sager min Government larare att sverige har det basta levnads standarden och sa (om de ar sant de vet jag inte, men han verkar tro sa iaf).

Iaf sa ar am. fooballs sassongen over nu, jag hann trana ett antal veckor och spelade tva matcher (dock endast med JV men det raknas ocksa). Den sista matchen jag spelade sa tacklade jag ner killen med bollen tva ganger fast jag bara var kicker och var inne pa typ 5 spel. Ganska bra facit enligt mig! Annars ar am. football en trakig sport, folk som bara springer in i varan och det ar break hela tiden. Tacka vet jag vanlig fotboll da dom spelar hela matchen och det dessutom finns lite hjarna i spelarna. Som utvardering av detta sa har jag lart mig att am. football inte ar min sport!

Snart basket! Ser verkligen fram emot den, har ocksa hort att det brukar komma riktigt mycket folk for att se varisity teamet spela, sa jag hoppas verkligen att jag far chans att spela med dem.

Hoppas alla har det bra! Ska nu sikta pa att gora tva inlagg per vecka ist for ett, kanner att de har blivit lite for lite :)
Hoors!

Kommentarer
Postat av: Johana

Woord on that

2011-11-03 @ 03:33:35
URL: http://johanafredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0