High school assa...

Hej!

Tankte skriva ner en liten underlig, rolig och tragisk sak som har hant mig den senaste veckan...
Det borjade med att jag lanade ut ett par horlurar till en tjej, ville egentligen inte gora det men kande att jag kunde vara lite snall eftersom hon sa att hon behovde ett par till nasta lektion. Hon lovade da dessutom att ge dem till mig i korridoren nar hennes lektion var over. Nar lektion tog slut och folket strommade ut fran klassrummet sa ser jag inte henne, sa jag vantar i korridoren i kanske 1 min. Sen bestammer jag mig for att ga en i klassrummet och dar star hon och hanglar med en kille. Och inte vilken kille som helst utan min vard-lilla-systers "pojkvan" (tror inte dom var helt tsms men iaf valdigt nara till det). Bada tva vart valdigt generade och jag sa bara at tjejen att jag behovde mina horlurar och hon ger dem till mig. Jag gar ut dar ifran och inget mer med det.
Efter det var jag tvungen att ta en funderare, ska jag beratta det hela for min vard-syster hon ar ju en familjen och jag vill ju inte ga bakom ryggen pa henne. Men a andra sidan sa ar den har killen en bra person, jag gillar honom och vet att han egentligen inte vill nagot illa. Dessutom var det hans x som han hanglade med och han och lill-syrran var ju inte helt tsms heller.
Har aldrig varit med om en san har situation forut sa det kandes svart hur jag skulle ga till vaga. Sa jag bad min van dansken om rad. Han som ocksa tycker att den har killen ar en bra kille tyckte att jag skulle ta ett snack med honom och saga att han inte kan gora sa ifall han vill vara med vard-lillasyrran. Dom var ju trots inte ihop.
Jag tyckte dansken alternativ lat bra och tog ett snack med honom och sa "du kan inte halla pa sa har ifall du vill va med henne", han sa "jag vet jag kanner mig sa himla dum osv" jag sa sedan "jag tycker du ar en bra kille sa den har gangen tanker jag lata dig losa det har sjalv, men endast den har gangen!"
Och idag kommer vard-lillasyrran in och fragar om jag sag dom hangla och jag sa ju saklart ja och motiverade varfor. Gissa om jag kande mig dum da... Den tjejen som hade hanglat med killen hade da berattat for lilla-syrran att de hanglat och jag sett dem. Det lite lustiga med det hela var ju da att hon innan "hotat"(ar val kanske lite a ta i men) mig och sa att jag inte hade sett nanting.

Lite barnsligt drama jag vet, men man kan ju inte bli annat an less. Hoppas inte lill-syrran ar allt for sur pa mig(hon sa iofs att hon var glad att jag sa sanningen nar hon fragade, men hon borde vara lite sur)... Ondskade bara lite att jag slapp se dom sa jag slipper det har dramat, hehe.
Allt fran mig denna gang!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jättebra att du var ärlig mot värdsyrran, då kan hon lite på dej.

2011-11-22 @ 00:36:13
Postat av: Nanna

Vilken diplomat du är Nils

2011-11-24 @ 21:16:52
Postat av: Anthoniaa

Men a andra sidan sa ar den har killen en bra person, jag gillar honom och vet att han egentligen inte vill nagot illa.



Sluta var så blond.



2011-11-27 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0