Så här ligger det till!

Tja!
Som tidigare nämnt så åker jag som utbytesstudent nu i slutet av sommaren till USA. Där kommer jag alltså bo i 10 månader hos en amerikansk värdfamilj och plugga på high school. Som det ser ut nu och som jag förstått det så kommer jag bli placerad någonstans i Pennsylvania.

Som ni ser så vet jag inte riktigt allt och varför jag inte gör det är för att jag inte har fått någon placering än. D.v.s jag har inte fått någon värdfamilj eller skola som jag ska gå på. Och eftersom jag inte fått någon placering har jag inte heller fått något avresedatum så jag vet inte riktigt när jag åker... Däremot så vet jag att jag som senast åker den 13 september och som tidigast två veckor framåt. :)

Det känns lite trist att inte veta så mycket men det är liksom en liten del de också med att vara utbytesstudent verkar det som. Tex så har ungefär bara hälften av oss som ska åka fått familj vid det här läget så jag är inte direkt ensam om att vänta..


Det röda där är Pennsylvania, förmodligen det ställe jag kommer spendera mina 10 månader i :)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: agnes

sv. fixar länken direkt :) pennsylvania alltså, hur känns det?

2011-07-21 @ 21:09:33
URL: http://agneshastalavista.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0