Snart Jul!

Hej och ha!

Ar nu halvvags pa en mardromsvecka jag har just nu. Har sa himla mycket skit saker i skolan som maste gora och terminsprov i vissa amnen. Skulle vara skont med lite lov nu!
Kanns ocksa som Julen kan bli riktigt trevlig. CJs bada aldsta dottrar kommer hit och jag har ju traffat en av dem och hennes pojkvan och dom ar ratt coola. Dessutom sa kommer Mardee och CJ att ge ett PS3 i present till vardsonera och da har jag passat pa att kopa Fifa 12 till dem som present! De kommer bli kul!
Kan ju ocksa ta och saga att jag har en tjej pa skolan som haller pa och stoter pa mig haha. Pa lunchen sitter hon bredvid mig och satter sa nara som man bara kan sitta haha jag och Lucas far da ogonkontakt och skrattar lite for de ar sa uppenbart. Och jag har aven ett video projekt med henne och dar ar det samma visa, hon satter sa nara som gar, inte i mitt kna men nastan. Ar ju inte heller min typ av tjej, funderar ifall jag ska saga "hurru halla, men du sitter faktiskt lite for nara nu" eller ifall jag bara ska vanta tills hon slutar.
Aja i vilket fall sa har jag det bra har borta, lite trkigt bara att det ar kallt och ingen sno. Ja sno ar val det anda som saknas nu infor julen. Julpynt finns ju har sa det racker och blir over.

Hoppas alla ha de bra dar hemma!
Hors!

Kommentarer
Postat av: farmor

Ledigheten blir dubbelt skön när man har haft det jobbigt innan. Apropå julpynt så tävlar man i vissa orter om vem som har det bästa julpyntet. Ernie, i Jameston, vann ofta och då var det inte lite pråligt. Kul att du ser framemot julen och ledigheten.

2011-12-15 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0