Forsta Korgbolls matcherna!

Hej!
Har nu spelat mitt livs forsta och andra basket match. De var ratt skoj men gjorde ganska mycket fel. Foulade, trampade over nagon linje sa motstandarna fick bollen, missa ett upplagg osv. Men det var kul iaf! Forst spelade jag med JV och dar byttes jag in lite da och da i andra halvleken. Larde mig en hel del nya regler och saker. Sen spelade jag hela nastan hela matchen med C-Team vilket var lite lattare da alla ar samre. Gjorde tre eller fyra poang iaf :)
Imorgon bar det av for att se K-State spela football mot Iowa State vilket kommer bli spannande!
Jag ar den statliga mannen langst till vanster, #15

Hoppas ni alla har de bra dar hemma!

Hors!

Kommentarer
Postat av: farmor

Du får vara med om många nya intressanta aktiviteter. Det är värdefullt, man är bara ung en gång i livet.....

2011-12-03 @ 10:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0