Middag!

Tja!
Tänkte uppdatera lite nuja! Det var ju liksom ett tag sen...

Idag eller snarare ikväll så hade jag en 18-årsmiddag med lite nära vänner, bara sisådär 17 dagar efter jag fyllt :) Jag fixade ju såklart middagen själv och det blev lax och potatis kan man säga! Nu såhär i efterhand ångrar jag mig att jag inte knäppte kort på den lilla tillställningen.. men jag knäppte iaf kort på presenterna jag fick :)
Jag fick lite finsköl och ett "flytta hemifrån set"(en låda med allt möjligt som man kan behöva när man flyttar hemifrån). Mycket bra presenter i mina ögon! :)

Och det händer nada på utbytesfronten... Nåväl de är väl bara att väntaaaa, inom 7 dagar ska min placering vara klar och inom 19 dagar ska jag vara i USA!
Och nu tänker jag inte skriva några fler inlägg fören jag fått placering!

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0